The Bridge Curse: Road to Salvation
Prepare yourself for an Asian survival horror tale told through a cinematic first-person perspective! In this atmospheric action-adventure, explore the events surrounding one of Taiwan’s best-known supernatural incidents, a terrifying campus horror set in Tunghu University. When 6 college students challenge the urban legend of a lingering female ghost, they awaken a curse that no one knows how to break.
Use stealth to avoid the murderous ghost as you piece together the mystery and find a way off campus. The Bridge Curse: Road to Salvation offers intense action, puzzle elements, immersive exploration, film-quality storytelling and cutting-edge graphic design, all set in a modern world that grounds the psychological horror in unnerving realism, now complete with English voiceovers.