The Cheese Chase: Pizza Madness
Do you love pizza as much as we do? Take on the role of a crazy delivery man and supply city residents with hot pizzas. However, be careful! There are gluttons lurking around the corner who will want to pick up and eat your orders and interrupt your route! Become the supplier of the year!