Gameplay
Youngho’s second adventure begins. With only the faint hope of escaping from the horrors within the mirror dimension, Youngho collects the pages of Yaesol’s notes to find the location of a powerful relic sword that can be used against the Vicious Sister. Things get complicated when an unwanted invader comes to the mirror dimension, and a new character with ties to Yaesol appears in order to help Youngho. Will Youngho be able to solve the mystery behind the huge facility beneath Dokaebi Market and defeat the Vicious Sister?
The Coma 2B: Catacomb is a Korean survival horror adventure. It is the back story to the previous game, The Coma 2: Vicious Sisters, and a story bridge for the full series. You return as Youngho Choi, the hero from The Coma 1, as you once again venture forth into the terrifying mirror dimension. What happened between The Coma 1 and The Coma 2? The answer lies within.
Immerse yourself in the warped Sehwa District as you encounter an engaging cast of characters, solve puzzles, discover clues, and fight for survival against a relentless psychopath.