The Coma: Recut
The good news is your school is about to explode. The bad news is...you’re trapped in it with her.
The Coma is back, recut and remastered. Explore this horror-fest of the Korea indie cult classic with an all new visual upgrade and mechanics.
With no escape in sight, Youngho must roam the halls of his school at night searching for a way out. During this journey he will encounter many threats hell-bent on killing him. Running is the best way to avoid danger — unfortunately, Youngho isn't much of an athlete, so he can't run forever. Find a place to hide and keep your mouth shut!