The Dawning Clocks of Time Remake
Sven Chandra, a bounty hunter from the Federation of Io travels to Earth on his excursions with the Dawning Rune, a relic of alien origin. Meanwhile, 'The Progenitor War' ensues for the battle for a artifact that can bend reality and space travel to the owner's will. In the near future, a giant star is about to supernova, marking extinction for the human race. The Dawning Clocks of Time were set, and only three of the chosen can stop them. They will not wait...