The Drama Queen Murder
There's been a murder in the world famous Eastville Opera House, which is the hub of high society in Eastville.
Everyone who's anyone is a regular visitor. But tonight it's the final curtain for someone... because Dolores Molinero, the Queen of Drama, has been murdered.
As the new crime investigator in town, it is your job to unravel this tale of love, passion and intrigue to unmask a murderer.
Interrogate suspects, search for clues and run DNA checks; Find fingerprints, hair samples, and a mask.