The Epyx Games – Sports Collection
In the 1980s, the gold-medal-winning name for sports games on the C64 was Epyx. Now you can relive over 50 different athletic and sporting events across eight of Epyx's retro classics in this remastered collection, including the best-seller California Games.
Take home the gold in everything from skiing to skateboarding, from wrestling to roller skating, from BMX to bobsled, and many more. Epyx games were known for their amazing animation and stunningly accurate and immersive gameplay, with some even developed in coordination with former Olympic athletes for a truely authentic experience.
Play with up to 8 players, with many events supporting two-player simultaneous play.