The Escape Room Chronicles ep3:The Southern Resort
For some mysterious reason, the protagonist finds himself in sealed rooms wherever he goes.
This adventure takes place in everyone's dream destination—a tropical island resort!
The protagonist arrives for a getaway with their uncle, ready to soak up the sun. But on the way to the hotel shuttle, something goes wrong and he finds himself locked in his room, unable to leave!