Fusing elements of a traditional RPG with investigation, exploration and moral decision-making, it invites players take on the role of a man who must seek a signed confession from those he is about to put to death.
With the threat of revolution on the cards will you fight for monarchy and tradition or revolt in the name of progress? Do you support emerging science or follow the mystical path? Will you desensitize yourself to the violence you have to inflict or try to preserve your humanity?