The Fall of Elena Temple
The Fall of Elena Temple is an old-school puzzle platformer in which you explore rooms, avoid perils and collect all coins to progress. The catch is you can undo your falls! So don't be afraid of heights, fall and collect the coins bellow, then undo back up to where you fell from, keeping the coins!
Test your forward thinking and logical skills. Plan your falls carefully, as your undos are limited. If you're not paying attention, you'll find yourself unable to restore back to the top, with coins still needing collecting!