The Five Covens
In the land of Gaarth there are five families of sorcerers, each with their characteristic abilities. Our character is a young witch belonging to the family that dominates levitation.
The villain seeks to control the other powers to establish himself as absolute ruler. To this end, he invites Brenda to his castle with the premise of a meeting as a trick. At the entrance she is caught. Shortly after she wakes up in a dungeon and she must find a way to run away using her skills. At all times we will be supported by our inseparable companion, the crow.