The Flea Evolution: Bugaboo
The Flea Evolution: Bugaboo is now available for Nintendo! Many people grew up in the 80s playing with video game consoles and retro games on 8-bit. Today we unlock your childhood memories. The Flea Evolution: Bugaboo, the comeback of the nostalgic game, The Flea, a game that already won over England in 1983, becoming the first Spanish video game to be a great international success.
Remember the days of playing retro consoles and old classic games? And your favorite retro game or your favorite video game console? Do you want to play a remake of a vintage game? Today you can relive one of these nostalgic games in an enhanced version. All that is good about vintage video games, with the best of today's action games.