Become a real pilot by completing all the levels!
You will find all the rewards in a total of 5 scenarios. Don't forget that time flies! Hurry up to complete the levels, the longer you take the more fuel you will consume and the more you will be able to reach the hidden collectibles. In this game you will have all the control, steer the plane in 360 degrees in all directions. Avoid colliding with the elements around you or you won't be able to finish your trip.