The Hand of Merlin
The Hand of Merlin is a turn-based rogue-lite RPG in which Arthurian legend clashes with cosmic horror. Recruit a company of up to three mortal heroes and guide them in spirit on a desperate journey from Albion to Jerusalem. Explore a richly-imagined medieval setting on the brink of apocalypse. Trade with merchants, improve your heroes and unearth ancient relics. Search for the lost fragments of your soul, scattered across the multiverse - and save as many worlds as you can.
From a peasant's humble luck charm to the legendary sword wielded by Arthur himself, items imbued with magical power are scattered about the world. Some you will be able to purchase from merchants and collectors, but others will have to be earned through acts of heroism - or displays of wit.