The Hong Kong Massacre / BEAUTIFUL DESOLATION Bundle
If there are two things most people love in life, it’s science fiction and blasting things! We’ve put together two of our titles in a special package that will have you exploring African-inspired future landscapes and shooting your way through legions of adversaries in the underworld of Hong Kong. This is an epic bundle you don’t want to miss!
Set in the distant future, Beautiful Desolation is a 2D isometric journey that pays homage to adventure games from your childhood, featuring music from legendary composer Mick Gordon, known for his work on DOOM, Wolfenstein and much more. Explore incredibly diverse post-apocalyptic environments, solve puzzles to overcome obstacles, meet allies and dangerous foes alike, and navigate a world that can turn hostile at a moment’s notice.
Blast your way through the streets of Hong Kong in a fast-paced, top-down shooter. Inspired by classic action movies, The Hong Kong Massacre sees you in the shoes of a former police detective out to exact justice for his partner’s murder. Dive behind cover, jump through windows and slow down time in action-packed visceral shootouts as you rip up the city’s criminal underworld on your quest for vengeance.