The House in Fata Morgana: Dreams of the Revenants Edition
A gothic suspense tale set in a cursed mansion. 'The House in Fata Morgana' is a full-length visual novel spanning nearly a millennium that deals in tragedy, human nature, and insanity.
2: A Requiem for Innocence: a prequel shedding light on the origins of Fata Morgana’s terrible curse.