The Inner World
Robert is a novice, a bit clueless, but with a heart of gold. He lives a peaceful life as a court musician in Asposia's largest wind monastery. Contrary to the laws of physics, Asposia is an enormous, hollow space surrounded by an infinite expanse of earth. The world's air is provided through three wind fountains, but as one wind fountain after the other petered out and the wind gods came to Asposia, all of the sudden Robert found him in the middle of a whirlwind.
Together with the help of the mysterious thief Laura, his best intentions and no clue whatsoever, Robert sets off on his adventure to discover the secret of the wind's disappearance. Will the young adventurer be able to save his world? And what are Laura's secret intentions…?