It’s the biggest Jackbox Party Pack yet with five party-saving new games!
Please note: while a Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controller is necessary to navigate the in-game menus, it is not possible to play through any of the games in the Jackbox Party Pack 5 using such controllers. In order to play, users are required to connect additional devices (such as smart phones, tablets, computers, etc.) as controllers via a website called Jackbox.tv. Any device that has a web browser supporting websockets and HTML 5 may work as a controller for the game. Internet connection required during play.