This game is an award-winning adventure game originally released worldwide for smartphones in February, 2020. Selected as one of the top 3 titles at the Google Play Indie Games Festival 2020, it has also won the avex Award, and been chosen for the Best Indies category of Google Play's Best Games of 2020.
The Complete Edition includes the full story available in the app, in addition to a new bonus episode set after the events of the main game. There are also brand-new collection items to find!
Our story begins with Minato arriving in the small town of Kagami, an exceptionally ordinary sort of place in a sleepy suburb of Tokyo.
But there's more to this simple trip than meets the eye. Minato has a secret objective: he intends to find his missing father, who is supposedly living somewhere in the area.
Our young sleuth Minato wastes no time getting started, and soon finds a puzzling clue to his father's whereabouts. A mysterious notebook left for him with the portentous title "The Seven Mysteries."
With this notebook as his guide, Minato sets out on a long and difficult journey, not through space, but through time. For his destination is none other than 33 years in the past—the day his father and mother first met!