The Lara Croft Collection
Penetrate dense jungles and navigate elaborate Aztec ruins in Lara Croft & the Guardian of Light, and investigate the cursed tombs of ancient pharaohs in Lara Croft & the Temple of Osiris. Blast through hordes of supernatural foes, overcome intricate Challenge Tombs, beat high scores, and equip yourself with a massive arsenal of unlockable weapons, equipment, and magical artifacts.
Race against time in Guardian of Light to unlock the secrets of the Mirror of Smoke and imprison Xolotl, the Aztec god of lightning and death, before he can plunge the world into eternal darkness.
And in Temple of Osiris, battle through Ancient Egyptian burial tombs to reunite the Fragments of Osiris and prevent Set, god of evil, from enslaving all of humanity.
Expand your loadout by unlocking awesome weapons, stat-boosting artifacts and power-enhancing amulets. Experiment with different combinations to suit your playstyle.
Solve fiendish environmental puzzles, and decode the ingeniously designed Challenge Tombs to unlock bonus rewards.