The Last Cube
Venture into the desolate cube world where you’ll discover 3D puzzles in diverse, colorful environments. As the Last Cube, you must prove your worth and save your dying home.
Solve puzzles the cube way: stamp stickers to your sides and use their special powers. New mechanics and abilities are frequently introduced, always surprising you with what your little cube is capable of!
Find secrets, complete extra challenges, and untangle the mystery of what brought your world to the brink of ruin. No matter the obstacle, your curious cube is determined to keep rolling.
The cube planet is an expansive world featuring a wide array of brutalist architecture that ranges from foggy nightmarish abysses, to oppressive lava lit factories, to uplifting natural landscapes full of golden rays of sunshine glistening against mountains. There’s a new surprise around every corner!