The Last Faith
The wicked and the blessed will be judged the same - let nothing stand in your way.
Often brutal, always empowering, The Last Faith is an unholy alliance of metroidvania and soulslike.
The Last Faith thrives on merciless and precise combat, with a huge range of custom executions to perform.
Discover a formidable arsenal of melee weapons, arcane spells, and long-range firearms, allowing you to carve a path your own way.
Nonlinear exploration is at the core of The Last Faith. Gorgeous pixel art depicts an imposing gothic landscape. Journey along snow-dusted mountains and castles bathed in moonlight. Discover and upgrade a formidable range of tools for destruction.
Step into The Last Faith’s ravaged world as Eryk, who awakens with no recollection of his immediate past. Soon he will discover he is in a race against time as his mind and conscience begins to deteriorate. His desire for salvation from this affliction sets him on a cursed mission that crosses paths with ancient religions and divinities.