The Legend of Santa
Christmas is just a few days away... and while Santa is out on a trial run in his sleigh, the evil South Pole Troll and his army of Penguins invade the North Pole! On the way back to his workshop, Santa is blasted out of the sky by one of his very own North Pole defense cannons. Now he must find his way back home, defeat the Troll, and save Christmas!