The Liar Princess and the Blind Prince
Plucked straight from the pages of an ancient fairy tale, The Liar Princess and the Blind Prince tells the story of two lonely hearts brought together through a mutual misunderstanding. Transform between the wolf and the princess to solve puzzles and evade traps, collect flowers and petals to unlock fragments of memories, and weave through the dark and dangerous forest to guide the prince toward a cure. But be warned...an all-seeing forest is no place for a blind prince.