The Little Acre
The Little Acre follows the story of Aidan and his daughter, Lily, set in 1950s Ireland. After discovering clues as to the whereabouts of his missing father, Aidan begins investigating until he inadvertently finds himself transported to a strange new world. Ever the hero, Lily sets off after him, encountering her own perils along the way. Featuring full voice-acting and hand-drawn animation, The Little Acre is a memorable, lovingly crafted adventure game.