Play as a lonely Shade, the last servant of a king who once ruled an underground kingdom. The king's powers have faded and he falls asleep for 400 days to regain his might. It is your duty to stay in the earthen palace until he awakens.
As soon as you start, the game inevitably counts down the 400 days - even when you stop playing and exit the game.
Start the game and simply come back after 400 days to see how it ends. You actually don't have to play the game at all. But the Shade will be even more lonely without you.
Or explore the caves and collect items for your comfortable underground living room. Just send the Shade to take a stroll - the walking speed is slow, but luckily there is no need to hurry.
Read tons of classic literature from Nietzsche to Moby Dick right in the game - or at least have the shade read them. After all, time goes by faster if you learn to keep your mind occupied. (The little Shade in the game finds ONLY English books for now.)