When Dayren Vel'sharek, the charming male protagonist is sent by his master to assassinate a sworn enemy, he is thrown into an epic journey that will test both his allegiances and his charms.
Explore a vast kingdom filled with beautiful and powerful women to engage, while making impactful choices that may later affect the outcome of the larger story.