The Men of Yoshiwara: Ohgiya
The Men of Yoshiwara: Ohgiya is a popular romance game in Japan. Step into the pleasure district of Yoshiwara and enjoy a heart-rending love story.
Hoping to attend one of the banquets held every night in Yoshiwara, you, daughter to a wealthy merchant, enter the pleasure district with the bodyguard Musashi Takenouchi at your side.
Once at the banquet, you find yourself presented with men so beautiful you can scarcely believe they're of this world.
They beguile you with tempting eyes and practiced movements. One of them lightly whispers loves to you, and as you find yourself drawn to and suspicious of him, you want to see him again.