The Midnight Sanctuary
Gorgeous graphics like cut-paper art that blur the line between realism and surrealism. Experience a trip into a mysterious world that's not quite two or three dimensional.
Animated by the two-person team at CAVYHOUSE and voiced by a team of professional Japanese actors, Midnight Sanctuary comes to life in ways you'll never expect.
Hamomoru Tachibana has been invited to catalogue the traditions of Daiusu Village, long isolated from the rest of Japan. But once she arrives, a being the villagers identify as the Saints also appears. What could it mean?...