The Nom
The new powerful form allows you to walk on walls, absorb scientists to grow, morph into objects, and blend with the environment when you are outside the view of humans!
Your quest is to find and defeat Dr. Vial to regain your human form. Face fierce guards and powerful bosses who will stop at nothing to prevent you from achieving your goal!
Explore a world filled with danger and mystery as you fight your way through each level, using your wits and strength to overcome the challenges that lie ahead!