The Padre is a retro stylised 3D horror adventure game tapping deep into the roots of classic horror games. The dark and striking atmosphere is often cut by the wicked humour of the always witty Padre. You will need to use your brains to solve challenging puzzles, as well as your brawns to fend off monsters, all at the same time while you try to unravel the mysteries of the mansion, yourself and the eternal fight between good and evil. Be weary though, if you fail enough times it’s a permanent GAME OVER for you!