The Path of Motus
Will you let other people stop you from pursuing your dreams? For generations, a village of goblins has been trapped inside a mysterious forest; anyone who attempts to leave returns hopeless and defeated. Determined to break new ground, a young goblin named Motus plans to build a series of bridges through the forest. However, his perseverance will soon be tested, as he meets bullies that use their own words to stop him. Will you find a way through life's forest, or like others be lost in its depths with no will to continue?
Developed for three years by Michael Hicks (design, music, programming, writing) and Gonçalo Antunes (all art and animations), The Path of Motus weaves gameplay and story together to deliver a poetic experience unlike anything before it.