The Pizza Delivery Boy Who Saved the World
It's not easy delivering pizzas for a living. My boss is a jerk, my co-workers all think I'm super-old because I'm in my 20s, and the customers...well, let's say they can be rather, umm, zesty. Like the person who doesn't know their own address. Or the guy on 12th Avenue who answers the door wearing nothing but a smile. I don't care how many abs you have, dude; that's not okay!
It's The Pizza Delivery Boy Who Saved the World! A brand-new visual novel by a former delivery boy who is probably never going to work in the pizza industry again, if his boss finds out he made this game.