The Plane Effect
Where even is "home"? All you know is that you must keep pushing ever onwards, you must keep going.
Navigate beautifully and elaborately designed, otherworldly environments and solve unusual puzzles to keep Solo moving through each area. Players have the option to figure out puzzles step-by-step with no hints, or activate a little guidance on your impossible journey through 'Assisted-Mode'.
Keep Solo moving. Onwards, to his family, back home. Do not stop, do not turn back. Is Solo being watched?