The Prisoner of the Night
Nartide is a sweet girl who lived with her parents in a big house until, ignoring her mother's advice, she slept without a blanket's protection. That night, the cold wind of the night, called Cruviana, came in through the window and took little Nartide as her prisoner. Stuck in an eternal night, Nartide must find the light of her life and then search for a way home.
The Prisoner of the Night is a side-scrolling action platformer presented in nightmarish 2.5D style, where the lovely girl Nartide must survive terrible monsters and traps in the darkest, scariest night of her life. Prepare to guide little Nartide through 159 insane and terrifying stages, where every step could lead to a painful death!