The Procession To Calvary
The Procession to Calvary is a Pythonesque adventure game in which you journey through a richly detailed landscape built from hundreds of Renaissance paintings.
Nonsense: But rest assured, while some of the jokes may be ridiculous, the puzzles make perfect sense!