The Pyraplex
Transcend the boundaries of space and time to construct a colossal new wonder of the world in this pyramid-building adventure!
Make history with the Pyraplex, a desert oasis of commerce and culture far ahead of its time. You may attract visitors ranging from Aztec chiefs to Roman centurions to wayfarers even further from home. Cultivate trade with these civilizations and more to enrich your culture as well as your coffers.
Of course, building a new wonder of the world is no easy task, so expect an annual evaluation by the Pyramid Association to keep you on track! You'll have to design with both form and function in mind if you want to tower above the rest!