The Quintessential Quintuplets Double Pack
It's summer vacation! Futaro (VA: Yoshitsugu Matsuoka) and his younger sister Raiha (VA: Natsumi Takamori) have been invited to the quintuplets' private island.
But a sudden storm turns what was supposed to be a three-day, two-night vacation into two weeks of survival!
What fate awaits in this edge-of-your-seat island adventure with the quintuplets?
Play as Futaro Uesugi and experience a graduation trip six months after his confession at the school festival.
The prologue of the game is set on the night after the school festival. The player is left to decide to whom they will confess their feelings.