The Quintessential Quintuplets - Five Memories Spent With You
In preparation for a long-distance relationship after graduation, Futaro wants to restate his feelings to the girl he confessed to.
The game scenario is totally new, allowing players to confess their feelings to any of the quintuplets.
The game also features the color setting of Okinawa, along with original illustrations and other features that express the allure of a graduation trip!