The Quintessential Quintuplets - Memories of a Quintessential Summer
It's summer vacation! Futaro (VA: Yoshitsugu Matsuoka) and his younger sister Raiha (VA: Natsumi Takamori) have been invited to the quintuplets' private island.
But a sudden storm turns what was supposed to be a three-day, two-night vacation into two weeks of survival!
What fate awaits in this edge-of-your-seat island adventure with the quintuplets?
The game is also packed with newly drawn illustrations created specifically for the game!