The Rainsdowne Players
Nobody said that opening a theatre on the wrong side of the river was going to be easy! The roof may be leaking, and the audience may be armed to the teeth, but nothing is going to stop the Rainsdowne Players from becoming the premier (and only!) theatre troupe in town!
The Rainsdowne Players is an RPG about winning hearts and minds. Explore the town of Rainsdowne and get to know the peculiar inhabitants, all of whom may have a particular play they want to see, even if they don't realise it yet! Gather inspiration in the form of cards and use it to build the narrative of your next show, but it's never quite that simple and whether dodging projectiles or surviving a sword fight, you've got to actually make it through the performance in one piece!