The Red Strings Club
The Red Strings Club is a cyberpunk narrative experience about fate and happiness featuring the extensive use of pottery, bartending and impersonating people on the phone to take down a corporate conspiracy.
The professed altruistic corporation Supercontinent Ltd is on the verge of releasing Social Psyche Welfare: a system that will eliminate depression, anger and fear from society. However, the bartender of a clandestine club and a freelance hacker don't regard this evolution as an improvement but as brainwashing. Alongside unwitting company employees and a rogue empathy android, the duo will pull all the strings they can to bring down this scheme.
Read your customer's’ mood and mix the perfect cocktail to manipulate the client's emotions in order to gather the information you want and progress your agenda of stopping Supercontinent's plans.
Assume the voice of important figures in the Social Psyche Welfare project and play their own motivations against each other over the phone to uncloak their plans.