The Rocky Horror Show Video Game
Experience the strange journey of Brad and Janet like never before in this wild and wacky retro platform game adaptation of Richard O'Brien's legendary rock'n'roll musical.
Run and jump through Frank-N-Furter's mansion of madness with authentic classic sidescrolling platform gameplay.
Take on the mansion's tricks and traps in challenging classic platforming action, and with infinite retries, you'll never see a "game over" screen... good for relieving your tension, but it may drive you insane!