The Serpent Rogue
Playing as a mysterious alchemist known only as The Warden, you will craft, brew, boil & concoct potions all in your stead to protect the realm from the dreadful Serpent Rogue!
The ominous Serpent Rogue has laid down roots on Mount Morbus. Its evil is spreading quickly, and it threatens to overwhelm the realm. It is your task as the Warden to confront the Serpent Rogue and bring peace and tranquillity to the land. Explore every inch of the map, unearth secret passages, and expand your knowledge to stand against the incoming disaster.
Using your alchemy skills, craft and experiment with different ingredients to create extraordinary potions each with its own unique effects. Take on quests from the inhabitants of the cursed land and earn resources to further your exploits.