PLAY AND LEARN!
The Smurfs: Learn and Play will help the youngest to acquire basic knowledge, as well motivate them to study more. It will teach you writing, reading a clock and many more. All this in the lovely company of the Smurfs!
In addition to the learning mode, you can also train your perceptiveness by helping Clumsy Smurf find all the objects he lost. In return he will share with you some fascinating facts about places or cultures from around the world.
Knowledge gathered in the game is suited for the youngest to help them take first steps in education. Besides exploring new topics, Smurfs prepared mini-games to develop logical thinking skills. They bring tons of fun along them, so players stay entertained all the time.