The Stillness of the Wind
One by one, everyone left the once bustling village for the city. Everyone, except Talma. Now approaching the end of her days, she maintains a simple, solitary way of life, surviving, subsisting, tending to her homestead and her goats.
A follow up to the critically acclaimed Where the Goats Are, The Stillness of the Wind is a quiet rumination on life and loss.
It's up to you how you spend Talma’s time each day and what your routine will be. Focus on your chores, wander in the desert, reminisce about the past or draw patterns in the dirt.
The travelling merchant brings letters from your family and friends and with them a view into a city that feels both very far away and as if it threatens to wash away the world you know.