The Swindle
London, 1849. Scotland Yard will soon activate its breakthrough surveillance technology, 'The Devil's Basilisk'.
Its surveillance capabilities will be total, and your career as a master thief will be over.
From the safety of your rickety airship, you can modify your thief with new skills, tools, and all manner of technological horrors to tackle the wealthiest and most secure buildings in London.
All the buildings you’ll be robbing are randomly-generated, so you’ll never get the same level twice.