The TakeOver is a side-scrolling beat'em up inspired by the genre defining classic games of the 90's. Battle solo or alongside a friend in local co-op while listening to awesome tunes from Little V Mills, Richie Branson, James Ronald and industry legend Yuzo Koshiro!