The Uncertain: Last Quiet Day
You control RT-217NP, an engineering robot with an uncommon curiosity towards the long-extinct human race. Explore the ruins of a once prosperous human civilization and try to discover the truth behind humanity’s disappearance.
Humanity has left behind a myriad of clues about the truth behind its disappearance. Not all of them will be easy to discover, as these secrets have been closely guarded. Test your skills and solve a diverse array of challenging puzzles; if you ever hope to uncover the hidden truth.
The ruins of civilization are filled with the air of mystery. In the Uncertain: Last Quiet Day, you’ll uncover a charming, yet lonely world like you’ve never seen before. What was once a loud and vibrant place is now reduced to an empty shell of its former glory, littered by the remains of what humanity once was.