The VideoKid
It's the 1980's. The Kid needed to earn some cash to take his girlfriend out. So by delivering pirate video tapes to his customers and staying one step in front of the cops, he quickly became... The Videokid.
Running the gauntlet of his bogusly dangerous delivery route, The VideoKid must survive against all the odds to reach his beloved Jessica. Is today the day he'll finally reach her in time?